Inschrijven
Graag nemen wij voor u de tijd en willen wij de wachttijd zo beperkt mogelijk houden. Om deze reden hadden we een patiëntenstop en namen wij geen nieuwe inschrijvingen aan. Natuurlijk waren (nieuwe) gezinsleden van reeds ingeschreven patiënten altijd welkom en hiervoor maakten wij uiteraard een uitzondering.
Momenteel hebben wij ruimte voor een beperkt aantal inschrijvingen door uitbreiding van ons team.
Omdat de capaciteit beperkt is, is deze mogelijkheid voorlopig tot 31 december 2025 van toepassing.
Voor inschrijving kunt u telefonisch contact opnemen of via onderstaand formulier. Wij zullen dan binnen enkele werkdagen contact met u opnemen.
Algemene informatie:
De intake kan pas plaatsvinden als het inschrijfformulier is volledig ingevuld, tezamen met de medische vragenlijst. Ook dient u zelf vooraf uw dossier en röntgenfoto’s op te vragen bij uw vorige tandarts. Indien u bij uw huidige tandarts nog behandelingen open heeft staan en/of wij hier geen dossier hebben ontvangen, kan de afspraak voor de intake niet gemaakt worden. Voordat u bent gezien voor de een intake bent u hier nog niet ingeschreven als patiënt. Heeft u voor die tijd een klacht of kiespijn? Dan dient u uw huidige tandarts te benaderen of de tandartsen spoeddienst. Bij de intake wordt er niet behandeld.
Het niet nakomen van de intake afspraak zonder tijdig afbericht houdt in dat wij uw inschrijving niet kunnen verwerken en dat wij u in de toekomst niet in zullen schrijven als patiënt. Er kan dan ook geen nieuwe afspraak meer worden gemaakt.
Bij de intake afspraak nemen wij altijd langer de tijd om uw wensen aan te horen en een optimaal zorgplan voor uw gebit samen te stellen. Afhankelijk van hoe uw gebit er aan toe is, en de beschikbaarheid van goede en/of recente röntgenfoto’s kunnen de kosten en de benodigde handelingen afwijken. U dient rekening te houden met globale kosten tussen de €60,- en de €220.- voor het intake consult.
Naar aanleiding van uw wensen en onze bevindingen zullen wij u één of meerdere behandelvoorstellen doen. U heeft zelf de zeggenschap over welk plan het best bij u past en het tempo waarin dit zal gaan gebeuren. Als onze visie te veel van die van u verschilt en we kunnen niet tot een oplossing komen? Dan wordt er geen behandelrelatie aangegaan en zijn uw gegevens voor u beschikbaar.
Indien u eigen tanden heeft of implantaten zien wij u één tot twee keer per jaar voor de periodieke controle. Heeft u een volledige prothese zonder eigen tanden? Dan is één keer in de twee jaar voldoende. Het niet komen voor controle en/of alleen geholpen willen worden bij klachten is bij ons niet mogelijk. U kunt zich dan het beste wenden tot een tandartsen spoeddienst.